Hilal-95 bende şimdi onu yazacaktım. En ünlü markaları kullandım. Fairy, finish hepsi okadar kimyasal içeriyorki. Makinayı açtığımda felaket kokuyor bardaklar falan. Deterjanlı su içiyormuşum gibi geliyordu. Yani pahalı diye alıyoruz ama içinde birsürü kimyevi madde var. Bende şimdi bitkisel içerikli. (Green Clean bulaşık tableti) kullanıyorum. Aşırı memnunum. İçinde doğan şeyler var ve koku olmuyor. 😇