sumlifee Gebelik şekeri olanlar nasıl besleniyorsunuz, diyetisyene filan gittiniz mi? Benim tokluk sekerim biraz yüksek çıktı ama tekrar doktora gitmedim sağlık ocağında doktora sordum yememe icmeme dikkat ediyorum sizler neler yapıyorsunuz
Ada92 sumlifee ben diyetiysene gittim beyaz ekmek hamur işleri kızartma tatlılar vs yasak protein sebze meyve kuruyemiş gibi şeyler tüketiyorum ekmek buğday ekmeği tabi yediklerim porsiyonlu diyetiysen çok mantıklı hem sağlıklı besleniyorsun hemde kilo sorun olmuyor yeterli miktarda alıyorsun
Fenciilknurhoca sumlifee ben daha gebelik sekeri ölçümü yapmadım hastane de ama şüphelendim kendim Ölçüm yaptim evde baya yüksek çıktı kendi kendime diyet uyguladım beyaz ekmeği kestim tam buğday ekmeği yemeye başladim kahvalti da sadece iki dilim ekmek yedim. Ee tabi haliyle doymadım aç kaldim 3 ana ögün 3 ara öğün yapınca doymaya başladim ve kilo almaya başladım. Ara öğünlerde meyve + kuruyemış ya da meyve + kefir içiyorum. Makarna pilav bulgur hamur işinden uzak durdum ana öğünlerde et ve sebze tükettim. Sabahlari bol kaşarlı iki yumurtali omlet yaptım penir zeytin domates salatalık 2 dilim tam buğday ekmeği 1 bardak süt.. düzenli ölcüm yapmaya devam ettim baya baya sekerim düştü şuan bi sıkıntı yok diyet uygulayınca şekerim düzene girdi ama çok dikkat ettim asla diyeti bozmadım. Her ana öğünde her ara öğünde alarm kurdum saatlik yedim içtim
Fenciilknurhoca sumlifee şekerin aniden yükselmicek uzun süre aç kalmayacaksın az az sık sık yiceksin tatlilardan şekerli iceceklerden karbonhidratlardan uzak duracaksın öğunlerde bol bol yoğurt ayran kefir tüketeceksin ana öğunlerden sonra hafif egzersiz yaparsan şekerin aniden yükselmez onu çok denedim işe yariyor yemeklerden sonra hafif hamile egzersizleri var youtube de onlari yaptim üşenirsen eğer yemeklerden hemen sonra yürüsyüşte yapabilirsin. Yiyip içip oturursan şekerin bi anda fırlıyor. Benim aklima gelenler bunlar 😊
Afracim sumlifee benim tokluğum yüksek çıktı instagramda yediklerimi paylaşıyorum fikir olsun diye istersen takip edebilirsin gebeliiksekerim 🙃
sumlifee Ada92 şeker değerleriniz kaç çıktı aceba? Bı de günde 3 ana öğün mü yapıyorsunuz ara öğünler de var mı ☺️
Ada92 sumlifee 3 ana 3 ara öğün yapıyorsun hatırlamıyorum ama baya yüksek Çıkmıştı üstüne 4 kere daha verdim onlarda yüksek çıkmıştı
sumlifee Fenciilknurhoca çok teşekkür ederim bilgilerin için 🥰 sabahları 1 dilim tam buğday ekmeği ile bazen 1 bazen 2 yumurta, domates salatalık zeytin ve peynir yiyorum, sonrasında ceviz süt ya da ıhlamur içiyorum ama işte günde 3 öğün yapmiyorum sabah geç kalktigim için ☺️ sanırım artık erken kalkıp yapicam
Fenciilknurhoca sumlifee ıhlamur tarzı bitki çaylarını hamilelikte tavsiye etmiyorlar çok fazla içme derim rahim kaslarını gevşetip doğumu başlatıyor. Doktoruna sor bence bitki cayi içebilir miyim diye
sumlifee Fenciilknurhoca ıhlamur harici hiçbir bitki çayını tuketmiyorum ıhlamuru da bir küçük çay bardağı içiyorum her gün olmamak şartıyla ☺️ tabi doktoruma da danisaym ben