Kızlar gribim bugğn 3. Gün. Bütün vücudum ağrıyor. Sabaha kadar uyuyamıyorum bu sabaha karsı bir iki sefer adet agrısı gibi cok az bisey hissettim. 8 de hem adet agrısı hem tuvaletim gelmis gibi oldu bir anda dedim lavaboya gideyim. Bir de ne göreyim nişan gelmis kahvenrengi kücük parmağım kadar fakan. O saatten beri de düzensiz adet ağrısı gibi hissediyorum ama hafif dayanılmaz degil. Bu doğum belirtisi mi? Ne zamana gelir nasıl olur birsey diyin Dr a düzene girince gideceğiz