Ngms Bluemoms bizde Abdullah koyacak babamın ismi yanına ikinci isim arasında bizde çok kararsızız maalesef 😔
Duyguentrk Bizimde erkek olursa İlteriş yaman☺️Kız olursa mihrimah Umay yada defne Umay. Daha öğrenemedik cinsiyetini☺️☺️☺️
ozgeya Brailolu biz de bulamadık hala,erkeğe isim bulmak ne zormuş 😪 aslınsa Kıvanç istiyorduk ama hem teyzemizin kızı hem de en yakın arkadaşlarımız koyunca vazgeçtik. Ama şuan için Doruk,Uras,Çağan,Ata,Sarper isimleri var aklımızda.