inşallah tutar her gün başınızın etini yiyeceğim 🤣
Bu gece azcik sancim vardı. Uykudan uyandirdi sonra baktim uyuyakalmisim fosur fosur 😁😂 keske devam etseydi yazik bana 😁😂annemle eşim gozumun içine bakıyor bana sen doguramazsin diyorlar 🤣 bende inat ediyorum hadi kizim doğ artık bak ne diyorlar sana diyorum 🤪 ama benim kizim çok çok inatçı anne lafi dinlemiyo🤨 hele bi çıksın göstericem ona 😂