SayeMom simdi doktora gittim geldim diyor ki kabizliga elimden geleni yaptım olmuyor dedim kan ilacını biraz bırak ve 2 hafta lavman dene bağırsakların düzene girince başla kan surubuna dedi duphalac da yazdı bakalım ne olacak ,günde 3 kez dedi,kan ilacını da şurup şeklinde verdi ferifer 100 lük kaşık şurup