Silaaa06 Yaptır canım. Şeker yüklemesi dediğin sadece 2 dilim baklava. Gözünüzü bu kadar korkutmasınlar. Bak ailende şeker geçmişi olmayabilir, sen fazla kilo almayabilirsin, bebeğin suyu normal olabilir. Ama yinede yaptır. Çünkü gebelik şekeri çok önemli basite alınacak bir durum değil. Sadece bir kutu kola gibi elmalı gazoz içiyorsun bu kadar. 3 defa da kan veriyorsun. Yani şeker yüklemesi konusu niye bu kadar abartılıyor hiç bilmiyorum ya. Günlük hayatımızda kola, gazoz vs. tüketiyoruz. Hastaneye gidince kan da veriyoruz 2 3 tüp. Vallahi anlamıyorum niye bu kadar abartıldığını