Kızlar 32 haftalık hamileyim. Dün gece rüyamda erken doğum yaptığımi gördüm bebek çok küçüktü ona dokundum ağladığını duydum. Evde oldu doğum Sonra onu hastaneye yetiştirmek için araba aradık bulamadık. Ben çok ağladım diyordum bebeğim Ağustos ta oldu rüyamda. Ekimin başında olması gerekiyor acaba bu bı işaret mi kızlar. İlk kızımda erken oldu aniden suyum geldi