Merhaba kızlar günaydın hamileliğimin başından beri devlet hastanesine kontrole geliyorum 2 gün sonrada 37.haftaya giricem o yüzden bugün doktorumda randevum yoktu ama geldim oda yokmuş bugün başka doktordan da alamadım haliyle sancim falan yok 26 ağustosa buldum randevu sizce çok mu geç olur başka bi hastaneye veya doktora gitmeye gerek var mı 2 hafta önce nst girmiştim orda da sancim yoktu