Maceramın sonuna 1 kala.ok şükür şiödiye kadar gelebildik. Yarın sabah saat 08:30 da spinal ile sezeryan olacağım inşaallah. Hepinizin duasını istiyorum. Bende isim isim edemesemde hepinize dua edeceğim inşaallah. Bende burada pozitif doğum hikayemi yazmayı heyecanla bekliyorum inşaallah. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşaallah. Sağlıkla yavrularımıza kavuşalım🤲🤲🤲