Bebeğim 20 günlük.Sorum şu : Kan şekeri düşmesin diye 2 saatte 1 besleyin diyorlar ya. Benim bebeğim bir öğün güzel beslenip , 2 saat sonrasında uyandırıyorum-uyanıyor azıcık meme emip bırakıyor yine uyuyor. Bu şekilde kan şekeri düşmesi riski bertaraf edilmiş oluyor mu? Yani yetişkinlerde kan şekeri düştüğünde ağzına bir tane kuru kayısı atsam düzeliyor ya kan şekerin… bebeklerde nasıl??? 15 dakika anne memesini Emse kan şekeri düşmesinden kurtulur muyuz, yoksa öğün gibi beslenmesi mi gerekir her seferinde. Lütfen gerçekten bilen aydınlatsın.