minikoglumm benim de 40+2 yalancı sancılar sık sık gelip gidiyor ama düzenli değil.. henüz nişan vs görmedim , doktorum salı günü suni sancı verecek yani yarın sabah başlıyoruz 🙁 kendi sancılarıyla gelsin diye dua ettim o kadar ama bana mısınnnnn demiyor kızım.. Hamileliğimi de hep egzersiz yürüyüş ile geçirdim , yata yata geçiren kadınlar erkenden doğurdu bizimki yerinden memnun kaldı..😊