rgk busraaa95 ben de yiyemiyordm. onun yerine krep, kaygana, bol yumurtalı kek filan yapıp yemeye çalışıyordum. şimdi 22 haftalığız hâlâ yiyemiyorum, zorlamıyorum da yemek için açıkçası artık.
hamisanne_63 busraaa95 yazın haşlanmış yumurta yemekten nefret ederim bir kere bebek için yiyeyim alışayım dedim yarısını yedim onu da geri çıkardım 15 haftalığız hâlâ yiyemiyorum aşırı kokuyor bana 🤷🏼♀️
Happyasya busraaa95 ilk üç ay herhangibişi yiyebildiğime bile şükrediyordum ben. Kendini zorlayıp hepten tiksinmen daha kötü canın istedikçe kırarak haşlayarak türevlerini de yiyebilirsin bence
melekanesi busraaa95 bende de oldu. Yumurtayı bir gün yiyorum, diğer gün yemiyorum. Bazen haşlıyorum, bazen omlet yapıyorum.
Susamtanem2 Bebegimicin1 bende yumurta yiyemeyengillerdenim ilk kızım 40 haftada 3335 doğdu onda daha düzenli yiyordum şimdi 33 haftadayim nasipse oğlum olacak ama devlet ve özelin ölçümleri farklı çıkıyor o yüzden net bilmiyorum kg sunu
Bebegimicin1 Susamtanem2 hep aynı doktor aynı makina hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda zayıf olsalarda olur ilk oğlum 2890 doğdu
Susamtanem2 Bebegimicin1 aynen sonra hızlı toparlıyorlar benim zaten çatı üstten basık 3500 geçerse daha zor olur doğum kg değilde düzgün beslenmesini istiyorum şükür kızım benim tam tersim her şekilde yumurta yer inşallah oğlumda ablasına benzer
yaren-1 Erken haftalarda çok normal herşeyden mideniz bulanır yerkende kendinizi midem bulanıcak diye şartlandırmadan yetseniz daha iyi olur yiyemiyorsanız zorlamayın bu haftalarda çok normal bende öyleydim şimdi 20 haftalığım gayet rahat tüketiyorum artık 😇