oznuryakup44 Bu gece hiç uyuyamadım karnım kasılıp duruyor ama ne nişan var nede suyum şimdi de kalktım rahim ağzında sancı oluyor yürüyünce 38+4
19ida19 Bende 38 oldum hıç uyuyamadım ilk defa belim okadar cok agrıdıkı sabaha kadar hala öyle kalkamıyorumm bıle bışeyler sankı batıyo bana