Hasretask Bu 32. Haftada rapor olayı nasıl oluyor yardımcı olurmusunuz ?? 32. Haftada çalışabilir raporu almazsam otomatikmen gebelik iznine mi cıktık sayılıyoruz . Bilgi sahibi olan bi açıklayabilirmi 💋
Milenka Hasretask otomatik ciksanizda çalışamaz raporunu vermeniz gerekiyor İstiyorlar Örnek ben 32 de çalışır raporu Aldım.37 de çalışamaz raporunu da istediler
cicegiburnundaanne Milenka Ben de 32den sonra çalışabilir aldım ama orada şu tarihe kadar diye bir kisim vardı yani izne çıkcam tarihti. Ayrıca çalışamaz diye bişeye gerek görmedi dr ve şirket 🤔
Hasretask BirMuallime bende idari izindeyim gebelikten dolayı. 32. Haftada idari iznim bitiyor gebelk iznine dönecekmiş ben gebelik iznimi kullanmak istemiyorum şuanda . Hamilelikten sonraya kalsın istiyorum ama şirket ben seni böyle calıstıramam da diyebilir bilemiyorum işte kafam bu izinle dolu 😢😢 napacağım diye bilgileriniz için teşekkür ederim ayrıcaaa 😘