bilnazo68o aslında devlet te çok iyi bi doktora denk gelmiştim canım bir iki kez gittim ama oda dogumhane yokmuş hastane de diye tekrar özele devam ettim özel de yapacağım ama özelden yana şansım hiç olmadı hiç iyi ilgili bir doktora denk gelemedim o yüzden biraz da devlete bir iki kez gittim sağlıkla doğsun da diyorum sonrasında hastane ler den uzak olalım gerçekten 3 4 doktora gittim hepsi birşey söylüyor abartmaktan başka birşey değil onların ki sen canım özel mi devlet mi