Kalkan Benimde kanala girmiş iki sezaryenden sonra normalmolsun diye bekliyorum bir lac gündür kasılmalarım ağrılarım oluyor yavaş yavaş alttan bıçak saplar gibi ara sra agrimda oluyor o yüzden bekliyorum bugün de kontrolüm var bakalım nst de n cikicak 38 haftalık oldum iki hafta da önden gidiyoruz ultrasona göre ben şuan 40 haftaligim hayırlısı neyse hakkımızda o olsun sağlıkla kucağımıza alalım yavrularimizi inşallah 🤲