Tam 38. Haftamda 13 Ağustos cuma günü kontrolüm vardı. Bebeğin doğumu başlattıgını görüp o gün sezeryana alındım. Bebeğim ölçümlerde 2600 civarıydı ama doğumda 2820 olarak dünyaya geldi. Gayet ağlıklıydı cumartesi günü çıkış yaptık hastaneden çok güzel emiyodu sütümde hemen geldi çok şükür. Pazar günü yani dün birden bebeğimin ateşi 38.8 lere çıktı hastaneye götürdük çok şükür genede enfeksiyon falan çıkmadı ama vücudundaki su miktarı azalmış yeterli beslenememiş bir iki gün yoğun bakıma küveze alıyoruz dediler aldılar 2 günlükken bebeğimi. O kadar şaşırdıkki gayet güzel emen kaka çiş yapan çocuk için yeterli besin olmamış dediler. Çok şükür daha beterinden korusun Allah 🙏🏻 Bu arada sezeryan evet zor spinaldi. Uyuşukluk geçtikten sonra zor bir süreç ama onun o masumlıgınu gördüğünüz de acı ile baş edebiliyorsunuz .sormak istediğiniz varda yardımcı olabilirim. Dualarınızda bizede yer verirseniz mutlu oluruz 🌸💜