Canfat Çarşamba günü sezeryana alınıcaktım fakat sıpamız aceleci çıktı leke şeklinde kanamam olunca apar topar hastaneye geldik ve 3-4 saate sezeryana alınıcam dualarınız talibim kızlar 🤲🤲🤲
02112017 Canfat Ay canım çok geçmiş olsun bir an önce kavuş yavruna kaç haftalıksın bende sezeryan olcam 15 güne de o kadar beklemez benimki diyorum kendime 😄
02112017 Canfat bende 36 ya girdim canım artık nerdeyse ama çağırıyorum çünkü geçmeyen ishalim var karnımda susuz kalcak diye çok korkuyorum belim Ağrı’dan ortadan ikiye ayrılıyor ne zaman gelirse gelsin diyorum Rabbim bilir tabi ama 😢