baby74 Kızlar bat 25 ağustos.. bu saatte kalkıp yaptım predictor express gebelik setiyle kontrol çizgisi çalışıyor ama silik bile değil sizce erken mi yaptım ?
Mrv9191 baby74 benim regl 7 gün geçtiği halde iki kere test yaptım negatifti geç döllenme oluyormuş bazen 10 gün geçiktikten sonra pozitif çıktı 😊 inşallah sizinde öyle olur 🙏🏼
058elf baby74 25 ini bekle şu an yumurtlama gününde bile olabilirsin eğer yumurtlama takibi yapmıyosan 25 i gelene kadar iki günde bir deneyebilirsiniz
Mom872 baby74 çok erken benim 1 gün gecikince erken gebelik testlerinden yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim beta 68, adet tarihinden 4 5 gün önce test yapsaydım değil idrar testinde kanda bile cikmazdı yani, adet tarihini beklemelisin bence
baby74 Durunbigeldim içim içimi yedi inşaallah vardır diye.. kutunun üzerinde beklenen adet gününde diyor ama.. ben bugünden yaptım dayanamadım.. birde emici ucu aşağıya baktıracağıma yatay koydum düz zemine.. ama olsa çıkardı 🥺🥺
Durunbigeldim baby74 siz erken davranmışsınız biraz kanda belki çıkar bu kadar erken idrarda zor çıkması. Ben 4 gün kala yapmıştım
canand24 baby74 Beklenenden neredeyse 10 gün erken yapmışsınız sanırım hemen moralinizi bozmayın 🙏🏻 Benim günümü 13 gün geçmesine rağmen çıkmamıştı bazen olabiliyomuş inşallah vardır
aysessozer Mrv9191 canım benimde 6 gün geçti 2 gün önce test yaptım negatif çıktı hala adet olmadım benimde geç döllenme olabilir mi acaba çokta umutlanmak istemiyorum hayal kırıklığına uğramamak için ama kasık agrım var adet olacakmış gibi bir de 2 gündür su şeklinde sıvı akıntı geliyor sende nasıl belirtiler vardı bana umut olursun belki 🙏🥰
Elanurgvn61 baby74 benimde bat 25 i hayırlısı olsun bakalım inşallah vardır ama test için bencede erken Rabbım hayırlısını nasip etsin🥰
Essraanil baby74 kız Allah seni napmasın 10 gündür her yere yazıyosun hangi postu açsam senein🤣 daha yumurtlama günlerinden beri yazıyosun bir dur yumurtlaman olsun çatlasın sen değerlendirsene bu günleri 10 gün önceden hamilelikmi olur anca yumurtlama olur🤣 çok istediğin belli ama az sabır bacım adet gününde yap bari ki çıksın inşallah😁 benim de 22 ağustos ama ben hala değerlendiriyorum
baby74 aysessozer bende tüm belirtiler var canım.. sadece şu iki gündür yok mide bulantısı göğüs hassasiyeti var şu anda.. inşallah adet olmam da bebek haberi alırım birbirimize dua edelim 🙏🏻🙏🏻
Mrv9191 aysessozer aysessozer valla bende hiç bi belirti yoktu hatta adetim düzensizdi artık beklemiyordum test yapa yapa ümidim gitmişti 😀 hamile değilim artık dedim 10 15 gün geçince yine bi test yapayım dedm pozitif çıktı ama karşıdan gören bnce hamilesin diyordu yüzüme bakınca nasıl anlaşılıyor hiç bilmiyorum inşallah vardır merk ettim bnde sonuç çıkarsa yazarsın canım
Gamze1313 Peki bişi dicem kızlar hava güzel ama gece bn çok usuyom ya titriom böle hava güzel sıcak gece böle ama bn çok usuyom böle battaniye ortuom neden acaba
baby74 Gamze1313 bende aynı.. eğer hamile değilsem bunlar hep psikolojik bence.. zaten dün test yaptığıma pişman oldum kalbimde çarpıntı var çok üzüldüm.. bir umut belki çıkar dedim ama yok..
Lilaaa Gamze1313 ya bende öyleyim bat 25 ağustos hiç böyle olmazdı baya baya üşüyorum bende aksamları battaniyeyle yatıyorm🤷🏻♀️
Gamze1313 baby74 Yok bnmki psikolojik değil ellerim ve ayaklarım buz gibi usuyom gece hiç böle olmazdım bilmiom bnde bekliom bakım
Gamze1313 baby74 Daha erken umudunu yitirme bnce adetine 2 gün kal yine yap belki çıkar nerden bilicen daha erken ama canım