Minicikkiz 23 haftaligim . Çok kötüyüm şuan. Bugün limonlu çay içtim baya. Çorba vs ama ise yaramadi. Başka yapcak bise yokmudur 😔 her yerim ağrıyor. Bana dua edin. 😔
zuhal2012 Minicikkiz evet bu ara sık duyar oldum geven hafta abim ben grip olduk kesinlikle korona değil ama ilk defa bu kadar agır gectı burnumun gözlerimin akıntısı durmadı kefir ve süt içtim bol bol birde tarhana corbası sarımsaklı 5güne topladım
Doce Minicikkiz bende bronşit oldum öksürük beni mahvetti antibiyotik kullandım ama fayda görmedim 29 haftalığım zencefil tozu ve bal limon karıştırıp yuttum biraz rahatladım öksürükten 5 gece hiç uyumadım öksürdükçe de istifa ettim covid testi yaptılar negatif çıktı size de çok geçmiş olsun ballı süt ve zencefili deneyin
Zezz zuhal2012 pvyuzdencherkesten hsmilelilte uzak durun grip mi koranami ayirt edemiyprsunuz aşı yok ise iyice zorlar
GamzeGoktas Benimde oğlum gripti doktora gittik, çok dikkat ettim hatta cumartesi aşı oldum bugün felaket bir boğaz ağrısıyla uyandım şifayı kaptım umarım çabucak atlatırız