hazel5 Cevremdeki herkes erkek olucak diyor ama nedense benim icimden kiz geciyor. Boyle hisseden var mi arkadaslar, ya da ben kiz istiyorum diye mi acaba🤷🏼♀️ onemli olan sagligi tabi ama isin eglencesi biraz da🙏🏼
Ece003 hazel5 anneler ve bebeğin cinsiyeti diyince annenin cinsiyetini soruyorsunuz sandım bir an afalladım uyku sersemi erkeklerde mi doğum yapıyor acaba düşüncesi geçmedi değil aklımdan gecenin 3ünde 😂🤣🤣🤣
Eda-5807 hazel5 hamile olduğumu ogrendıkten sonra eve geldıgımde içimden hep kız gecıyordu yada ben çok ıstıyordum kız olmasını karnıma elimi koyduğumda sevinirken ağzımdan oglum kelimesi ciktı ve 5 aylıkken önce doktorum kız dedı sonra gıttıgımde erkek dedı o kadar mutlu oldumki içimden geçen olmustu rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasıp etsın sağlıklı olsunlar yeter bize 🥰😌
isimsiz1i hazel5 sac telini yüzüğünden geçir ortala karnında tut hareket etmeden daire çizerse kız gidip gelirse erkek
isimsiz1i hazel5 öyleyse kız ama hiç ellerini oynatmıcan :) bana doktor ikisi kız dedi yüzükte kız erkek çıktı😂 çift yumurta ikizi
isimsiz1i hazel5 vallah ben 7 haftalık falanken girdim uzak hastane buraya yolda kötü kanamam olmuştu