Kızlar sezeryanımın ustunden 20 gun gecti bir kaç gundur dikişlerimde bir agrı hissediyordum bu gece farkettim ki bir sıvı geliyor tam olarak o bolgeyi goremiyorum cunku gobegim kapatıyor. Gecen gun kendimi baya kotu hissetmiştim ama yorgunlukdan diyip telaş yapmadım. Kotu bişeyin yada enfeksiyonun habercisi olabilir mi ?