Oznuuuurrrr ben size süre vermedim hemşireler hızlı yaptıgında dedim hızlı yapanla yavaş yapanı ayırabılıyorum arasındaki farkıda yaşıyorum bende 28haftadır yaptırıyorum siz hızlı vuramaz yazmışsınız gayette iki insanın yaptıgının arasında fark var hemşire yaptıgında daha hızlı yapıyor çok hızlı demıyorum bakın arkadasıma göre daha hızlı dıyorum onun ki her seferinde kanıyor beze yapıyor hatta en son perşembe yaptırdım hala hafiften agrı var ama arkadasım yaptıgında hiç bir şekilde kanama beze acı olmuyor ikiside aynı iğneyi kullanıyor demek ki bi yerde bişey yanlış yapılıyor ben gözlemlediğimi söyluyorum