Suadmsv merhaba ben vajinismusmuydum bilmem ama doktora gitmediğimden dolayı tam teşhisi bilemiyorum. Biz eşimle 7 ay birlikte olamadık ben çok korktum sorun bendeydi yani sonra kendi kendime aştım bu durumu ve tekrar bir 7 ay geçtikten sonra hamile kaldım tabi birlikte olmaya başladıktan sonra korunduk bi kaç ay sonra 3,4 ay denedik olmadı stres yaptım sonra doktora sıra aldım hem eşim için hemde kendim için sağlıklı olduğumuzu öğrendik çok şükür 2 ay folik asit kullandım sonra da stres yapmayı bıraktığım ay hamile olduğumu öğrendim. Darısı senin başına şuan tam 35 haftalık hamileyim çok şükür.