Uyumayan hanımlar selam ☺️
38+5 teyim bi kaç saattir düzensiz gelen sancılar var vajina üstünde onda da bebişko harekef ettikçe oluyor yürüyünce şiddeti azalıyor yalancı sancımı acaba süre tutayım dedim ama düzenli gelmiyor bebeğin hareketiyle oluşuyor sancı
sizde nası durumlar ne dersiniz gideyim mi hastaneye 🤔