Redpepper Alanlar veya kullananlar memnunmusunuz acaba? Bir yanım çok beğendi arabayı bir yanım çok pahalı değermi diyor 🙄
Nurtrky Redpepper aldım içimede çok sindi daha kullanmadım iki gün kaldı doğuma😂 ama sürüşü ağrılığı kapanması kumaş kalitesi çok iyi
Redpepper Nurtrky güle güle kullanın hangi rengini aldınız ben rose goldu beğendim satıcı da erkek bebekse olmaz falan dedi ya bilemedim 😂
Hammurabi Benim de içime en sinen oydu, özelliklerine göre fiyatı da uygun aslında, güle güle kullanalım gelsin de bebişlerimiz 😊