BurcuArslan Diloss2210 coooook daha güzel di ve çok çabuk iyileştim ve acı en az yarısı kadar di ben ilk doğumunda bidaha çocuk yok demistim ama ikinci kolaydı ki 3.gebelihim korkmuyorum hepsi sezeryandi