Öncelikle yazım biraz uzun olucak ancak bebek sahibi olmak isteyenlere umut olmak istiyorum..
Öncelikle ergenlik döneminden bu zamana kadar sürekli kadın doğum doktorunun kapısını aşındırmışlığım var adet düzensizliği tüylenme kilo vs problemleriyle gittiğim kadın doğum doktorunun beni aşağıyarak SENİN ÇOCUĞUN OLMAZ BU HALIN NE!!! demesiyle başlamıştı ki ben daha 15 yaşında bir çocuktum ne çocuğundan bahsediyordu ?
Ergenlik zamanlarım tabi psikolojim alt üst olmuştu adet olmak için sürekli kadın doğum hapları kullanıyordum sırf bu yüzden evlenmekten korkmuştum evlendiğim zaman korunmayı hiç düşünmedim ya olmazsa diye ki tam 2 buçuk sene olmadı ve vajinismus teşhisi kondu tedavi için doktora gittiğimde muayene bile olamıyorum bi şekilde onu da aştım ama hala daha olmuyordu doktorum çatlatma tedavisine başladı sonuç yine olumsuzdu daha önce ki gittiğim doktorları saymıyorum oralarda da çatlatma tedavisi olmuştum ama başarısızdı daha sonra doktorum Hsg (Rahim Filmi) istedi adet bitiminde onu da cektirdim tüpler acıktı bir sorun yoktu kendi kendimize 3 daha denememizi istedi 3 ay tedaviye ara verdik 3 ay sonunda yine olmazsa artık tüp bebeğe başlamaya karar verdik 3 ay sonunda adet düzensizliğim olmuştu yine ağrılı adet oluyordum kasık ağrısından duramaz hale geldiğimde tekrar randevu alıp doktora gittim adet olacakmış gibi ağrım olduğunu söyledim muayene sonunda evet adet olucaksın o yüzden Ağrı olur dedi ve adet olmam için doğum kontrol hapı verdi ve kan istedi hapa ertesi gün başlamamı söyledi akşam üzeri kan sonucum çıktığında bizzat doktorum aradı ve o haberi verdi HAMİLESİNİZZ !!! O an yaşadığım şeyleri tarif etmem mümkün değil.Şuan 35. Haftaya girdik minik bir oğlumuz olucak inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin en hayırlı zamanda benim hikayem bu şekildeydi psikolojik diyen cok oldu ve evet gerçekten psikoloji bu konuda cok etkili 3 ay boyunca rahata bıraktık en sonunda tüp bebek deneriz diyerek onun bir mucizesi olabilir. Sorusu olana seve seve yardımcı olurum Rabbim kimseye aratmasın dualarım hep sizlerle ❤️