1234oglak Biz çok gezmiştik hatta sitelerin neredeyse bir çok bebek-genç odası mağazalarını gezdik. Verilen fiyatlar hep 7-8den başlıyordu, 6 dan aşağı da pek yoktu olanlarda kaliteli değildi. En son Çilek mobilya’ya bir bakalım dedik ve 6500₺'e büyüyen beşik dolap şifonyer aldık. Ki Çilek gerçekten çok kaliteli, benim bekarken kullandığım mobilya Çilek’ti ve 10-11 sene nokta bile eskimedi. Tavsiye edebilirim 😊☺