Evet kızlar 13 Ağustos da zorunlu sezeryan ile doğum yaptım.İlk doğumumdu sezeryan bana normal doğum dan daha kolay gelirdi fakat sezeryan da çok zormuş ama her bu meleğe değer çok güzel bir duyguymuş Rabb’im isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️🙏
Varsa sorularınız alırım.