VesileOztrk Hanimlar, sizce bioil iyi mi catlaklar için su anda olusmadan kullanmaya basladim ama tuylenme yapiyormus diye duydum, vaseline önerdiler sonradan da sizce hangisi daha iyi ?
ogluileannesi VesileOztrk canım ben aktardan bitkisel bi karışım aldım , tüm faydalı yağlar var içinde . Hem yapısı güzel hem de fiyatı uygun
irem_321 VesileOztrk bio oili çok kişiden duydum ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum hem çok güzel nemlendiriyor hemde şuan yok denicek kadar az çatlağım var onlarda da azalma oluyor sanki 30haftalığım tavsiye ederim
Gkc92 VesileOztrk ben bio oil ve lierac ikisini birden kullandım 34+4 üm henğz çatlağım yok. Son haftalarda olur mu bilemem
Pelin-1 VesileOztrk 24+6 ikizlere gebeyim sadece bio oil kullaniyorum hiç catlağim yok ki karnim da baya buyuk şuan çok guzel nemlendiriyor inşallahta catlamam 🙃🙃
Redpepper Bio oil içerik olarak sıkıntılı, mustela veya lierac kullanabilirsiniz, incia var bir de ama içeriğini incelemedim ona da bakılabilir
mrsflowers VesileOztrk benim arka kısmında çatlak oluşmuştu Hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım sanki biraz geçti gibi heryerime kullanıyorum onu güzel emiyor hemde
Eylul966 VesileOztrk lierac ve bio oil dönüşümlü kullanıyorum bio oil sanki daha iyi geldi ama çatladımmm nalet olsun ki çatladım 😂 24.haftadayım ikiz gebelik üst taraflarım hafif hafif başladı :( genetik bence anam soyum sopum bacılarım hep harita gibi o yüzden çatlayacağın varsa kaçamıyosun ha yoksa istersen el kremi sür çatlamıyosun
MLB VesileOztrk 39+3 te doğum yaptım.Hamileliğimin 1. ayından itibaren sadece saf zeytinyağı kullandım ve bol su içtim.Doktorumun önerisiyle.Çatlağımda olmadı şükür.Sabah ve akşam günde 2 kere kullanın.Bu markadır bilmem nedir falan para vermeyin arkadaşlar parasınıda geçtim zararlı içeriği temiz değil.Sağlıklı günleriniz olsun💐💐💐
gmzlpsln VesileOztrk ben bio oil aldim cok iyi dediler ama yine vazelin suruyorum.ablam hep vazelin surdu 1 tane bile catlagi olmadi.birazda belo vucut yapisiyla alakalidir.denemek lazim.