Kizlar 37 haftalık hamileyim ve vücudumda aşırı derecede kaşıntı oldu son bikac gündur çok kötüyüm ilk günlerde sadece karnım tekti gün geçtikçe bacaklarıma da vurdu bugünde göğsüm kollarım bacaklarım karnım hepsine geçmiş durumda durmadan kaşınıyorum küçük küçük sivilceye benzer noktalar olmuş vücudumda kolestazdan şüphelendik doktorum eğer o ise tehlikeli dedi tahlil verdim iyiydi çok şükür temiz çıktı ama çok kötü kaşınıyorum hiç durmadan krem verdi doktorum ama boşuna faydasız yani gün içinde 3 4 defa banyoya giriyorum soğuk su ile yıkıyorum vücudumu ama olmuyor varmı aranızda böyle olan normal mi sizce bu kadar fazla kaşıntı bı öneriniz var mı 😏yardım edebilir misiniz bana 🙏🙏