İlk yukledigim zamanlarda cikmiyordu simdi sinir ediyor uygulamayi acmak gitmek istemiyorum bazen mecbur muyuz sacla sapan iyun teklamlari vs izlemeye daha az once kagit oyunu vardi illa teklamin sinh gelince kapatabiliyorsum sirf bh yuzden uygulamadan sogudum 😡😤😤