Arkadaşlar merhaba 36 haftanın içindeyim sezaryan tarihi aldık fakat belden aşşagı uyuşturmalı istiyorum fakat internetten okudum baktım izledim biraz korktum açıkcası olan anneler nasıl oldu süreç nasıldı acı hissi elbet vardır ama nasıl bir bilgisi olan yazarsa çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederim🙏