15+2 günlük hamileyim biraz hızlı yürüdüm 5 dakika kadar sonra göbek deliği çevresinde çekme gibi ağrılarım oldu doğrulurken ve eğilirken sanki bişi var çekiyor canımı acıtıyor yolculuktayım da öncedende olurdu ama geçerdi şimdi yoğun şekilde normal mi bu durumlar ilk hamileliğim bilmiyorum