Papatya_38 Kızlar normal doğumdsn korkuyirum , 34 haftaya yeni girdim 35 ye muayenem var doktoruma daniscam benim istediğimle sezeryan yapar mı , kendin tercihinize göre sezeryan olan var mı ? birde kaçıncı haftada tarih veriliyor ,
Lulemom Papatya_38 özele gidiyorsan sen nasıl istiyorsan öyle yapar. Bende kendi isteğimle sezaryen olucam. 37. Haftamda 39+3 e gün vardı. Son 4 günüm kaldı ☺️
esratpl Papatya_38 özele gidiyorsanız kendi isteğinizle yaparlar ama isteğe bağlı sezeryan fiyatı farklı oluyor diye biliyorum🌸
bykarakan Papatya_38 bazı özellerde isteğe bağlı olunca fiyat artıyor ama gittiğim hastanede ilk doğum normal, sezeryan 2.5 bin
Papatya_38 Lulemom Peki canım çatı muayenesi vs hiç yaptırdn mi direk sexeryan diyince doktorun yaomadi mi
Lulemom Papatya_38 yok yapmadı. Sadece normal doğumda yapıyolar onu. Sezaryende gerek yok, ben en başından beri alttan hiç muayene olmadım. Gerek görmedi.