Ahmedalp Arkadaşlar iyi geceler ben Ankara’da özel orta doğu hastanesi ne gidiyorum ikili taramada dawn sendromu yüksek risk konuldu sizinde başınıza böle birşey geldimi yoksa hastane paramı koparıyor
Busrakzlkc Ahmedalp ikili testde yüksek risk çıkmasıyla hastaneye ödeyeceginiz ücrette bi değişiklik olmuyo . Testler her zaman %100 güvenilir değil ayrıntılı usg yi bekleyin derim ve diğer taramanızıda yaptırın . Ama hastanenin para koparması gibi bi durum bu yönden olamaz
Busrakzlkc Ahmedalp bir perinatologa gitmenizde fayda var amniyosentez önerebilir bütün testleri riskli çıkıp normal doğan bebeklerde oluyor. Her türlü kabulüm diyorsanız bence gebeliğinizi zehir etmeyin hayırlısını dileyin
Ahmedalp Busrakzlkc yani öle şeylerde duydum down sendromu koyuyorlar ve çak saglıklı doğuyor yani çevremde 30 kişiden 25 böle dedi