1Semanur66 Kızlar 39 haftalık olduk tık yok 3 gündür sancilarım var ama yalancı sancı nstde cikmıyor Acılma vs hiç bişey yok varmı önerileriniz sizler ne durumdasınız🙈
Lulemom 1Semanur66 38+6 dayım, bende sancı falan da yok. Açılmam var mı bilmiyorum 🤷♀️ Öyle bekliyorum. Ama ben isteğimle sezaryen olucam 4 gün sonra. O yüzden belirti falan istemiyorum olmasın 😄🙊
Elifkubi 1Semanur66 bende 39 oldum fakat bebis yerini sevdi gelmek istemiyo gibi . 2 haftadir yalanci sancim var ama duzenli degil iste
1Semanur66 Lulemom ay ne guzel 4gun sonra kavusuyorsunuz artık ben yuvarlanıyorum hiç gücum kalmadı🙈 Sag salim kavuşalim yavrularimiza❣💫
1Semanur66 nursaritas aynen aynen banada öyle geliyor🙈😂neyse saglikli olsunlarda onlar gelicegi vakti bilir ama yorulduk artık gucum kalmadı hareket edemiyorum😑
Gammzelii 1Semanur66 çam sakuraya gidiyorum hastane olarak sormayın orada ayrı dert önceki muanemle arasında 10 gün olacak bu perşembeye randevu verdiler . Yani hastaneye gitmeme 40+2 olacak doğum yapmazsan gel dediler
1Semanur66 Gammzelii bi aydır oraya randevu bulmaya calisiyorm bu ikinci gidişim olcak ilk gittiğimde begenmiştim ama kolay kolay doguma almiyorlar diyorlar geri eve gonderiyrlarmis
Selinayemre 39+3 yalancısı da doğrusu da hiç sancı yok akıntı yok sızıntı yok sadece beklemedeyiz merakla :)
1Semanur66 Selinayemre Hayirlısı saglicakla doguralim inş.🙈ilk dogum diyemi böyle geç geliyor bu bebişler
Gammzelii 1Semanur66 yok bende orda doğum yapacağım memnun olmamaktan değil perinatoloji bölümünde takipliyim onlar randevuyu kendi veriyorlar . Yoğunluktan dolayı 10 gün sonraya verdiler doğum haftamdayım sonuçta daha sık takip edilmeli diye düşünüyorum .
1Semanur66 mom- Herkes aynı durumdaymış😑Hastaneye gittim bi bayan 37 haftalik normal yaptı bi bayanda 38 haftalık normal yaptı bizimkiler nazlı anam😂
1Semanur66 Gammzelii evet daha erken cagirmalari gerekiyordu bakalım bu sefer napıcaklar siz yine hazirlikli gidin cantaniz fln yaninizda olsun sezeryan fln derlerse inş gerek kalmaz kendi sancinla dogurursun
Gammzelii 1Semanur66 bakalım doğum zamanı gelince nasıl olacak bilmiyorum poliklinikleri iyi . Doğumda acilde olucaz sonuçta orayı hiç bilmiyoruz
Gammzelii 1Semanur66 perinatoloji de ışıl hanıma gidiyorum her zaman denk gelmiyor asistanlarda oluyor genellikle siz hangi doktora gidiyorsunuz