Bebeğim nerdeyse iki aylık olmak üzere haftaya inşallah. Sorum şu ki mama ağırlıklı besleniyor başından beri sütüm artmadı hergun stabil aynı geliyor süt hala emiyor şükür ne kadar içse emse kar elbette sağım vs de yapıyorum. Soruma gelirsek emzirmeden sonra 120 ml mama veriyoruz ama bazen uyumuyor tekrar hala aranıyor 4-5 gündür gündüz uykulari tamamen bozuldu acaba aç mı diyoruz ? Bugün 150 verdim bu sefer içmedi hepsini. Ayrıca mutlaka 3 saatte bir acikiyor normal mi acaba 3 saatte bir 120 CC mama ? Geceleri uyuyor 4-5 saati buluyor yemesi ama gündüz hep 3 saatte bir ne zaman anlayacak tam doydugunu bazen emme refleksi yüzünden böyle yaptığını düşünüyorum mamanın 4 saat kadar tok tutması gerekmez mi bazen 2 saatte bir ağladığı bile oluyor kafam eror verdi artık napacagim diye ?