esraizmirli depsizoo 50 gün sürmüştü benim 🤦♀️ 2 3 hafta sonra tekrar adet oldum bebeğim 3ay24 günlük 2. Adetimi oldum 🤦♀️
Hasibedenizli depsizoo ilk doğumum normal doğumdu 38 gün sürdü ikinci doğumum sezeryan oldu 18 gün de kanamam bittti doğumdan 2 ay sonra da adetim geldi
Omerhatice depsizoo oğlumda normaldi 44 gün sürdü Kizimda sezeryan oldum 2 ay oldu ve kanama 51. Gün bitti 🤷♀️
Birtane2307 depsizoo ilk 5 gun yogumdu sonrasinda ped bile kullanmadim normal beyaz bez koydum altima bugun bebegim 28 gunluk oldu kanamam yok sari leke bazen geliyor
Asyaayaz1 Normal yada sezeryan farketmez lohusalık kırk gündür 10 günde sürebilir kırk günde beni biliyorsun 😀ilk Doğumda 15 gün sürdü bunda 36 gün şükürler olsun kurtuldum darısı sana😂
ikikuzuannesi_18-21_ Benim ilk doğumda 54 gün falan sürmüştü hiç bitmeyecek sanmıştım 😂😂 hatta az falan da bir kanama değildi baya yoğun geçti. Ara ara azaldı gibi olup tekrar çoğalmıştı. Sonraki ayda adet olmuştum 😅
Heyoo92 depsizoo benim 20 gün sürdü. 20 günden sonra hafif hafif devam etti. Tam 40. Günumde adet oldum 😂
Mom696 depsizoo kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum benim çok kanamam olmadı doğumdan sonra sürekli karnıma bastirdilar kan gelsin diye şuan 24 gün oldu leke şeklinde geliyor bitti bitick😁