Bekleyenler bence ihmalkarlık olduğunu düşünmüyorum. Lab teknikeriyim ben şöyle söliyim az enfeksiyon çıktı demişsiniz. Bu az bakteri, verilen idrarın beklemesinden yada bulaş olmasından, idrarı vermeden önce genital bölgenin düzgün temizlenmemesinden de kaynaklı olabilirdi. Idrar yolu enfeksiyonunda aynı zamanda yanma da görüldüğü için doktorunuz emin olmak için size sormuş yok dediyseniz bu söylediğim ihtimalleri düşünerek ilaç başlamamış olabilir.