isimsiz1i Ozge2805 bende ekim 12 ama ikizler diye erken doğum olabilirmiş düğünümden bir gün önce tarih verdi doktor 😂😂32 oldum bugün
Susam2020 Bende 30. Haftanın içindeyim.Eğer kızım sabrederse 21 ekimde annesiyle aynı gün doğumlu olacak inşallah.🥰🥰
Ozge2805 Dilekcnkn git gide ağırlaşmak gerçi sadece 7 kilo aldım ama bebeğim önde gidiyor 1700 gram şuanda
Ozge2805 Benimbebegim ay degilmi birde benimki 2 aydır yüzünü göstermiyor beyfendi meraktan ölüyorum 🙈☺️
Neselii2480 Elifvolkan2202 merhabalar biz de 30+5 🤗 doğum olarak hangi gün dedi doktorunuz acaba? Bir de bebeğiniz kaç gram acaba? 🤗 kendiöe denk birini arıyodum da 😬
SevincGancali 29+2 Ekim annesiyim inşaAllah. Büyük kızım 15 Ekim, ben 18 ekim doğumluyum. Miniyim de inşaAllah Ekim doğumlu olacak ❤️