Arkadaşlar 37 haftalığız doktorum çatı muayenesi yapmadı henüz kilo biraz geriden geliyormuş istersen alabilirim dedi ama beklemek istedim kendi gelsin diye ben alalım desem sezeryan mı yapilacak yoksa suni sancı veya başka biseyle normal doğum mümkün mü yaşayan var mı içinizde yardımcı olur musunuz