Bebeğimin ilk hareketini 15. Haftada pıt pıt olarak hissettim . Şuan 19+4 olduk o kadar sert ve sık sık tekme atıyor ki korkuyorum 😂 eşim elini karnıma koyuyor napıyorsun çocuğum böyle diyip duruyor 🙈 kimisi erken kimisi biraz geç hissediyormuş ilerleyen zamanlarda hissedersiniz 😊