Virüs çok fazla oldugu için konrtole gittiğimde aşı olabilirmiyim dedim oda olabilirsin ama biontec olabilirsin Baska bişi olma dedi nedenini bilmiyorum ben doğumdan sonra dusunuyorum fakat bizim insanlarımız hastalık dinlemeden görmeye gelip sevicekleri için ne olur ne olmaz diye korkudan oldum suan cok fazla hamile delta virüsüne yakalanıyor çok korktum çok tereddüt ettim ama kol ağrısı dısında Bi sıkayetım olmadı şükür bebeği takip ediyorum dunden beri onunda hareketlerin de hiç bir azalma olmadı