Ygt19 Merhaba anneler ben 18+6 haftadayım ama hala bebeğimin hareketlerini hissedemedim 😏sizce normal mi sizler nezaman hissetmeye başladınız
2-prensesannesiii Ygt19 benim 4. Gebeligim olduğu halde daha 1 haftadır hissetmeye başladım. Doktorumda 17. Haftadan sonra daha net hissedersin demişti. Ama ilk gebeliğimde 22. Haftalar da hissetmiştim.
Dunyabebek Ygt19 bende 18 deyim. Kelebek kipirtisi gibi hafif kipirtilar hissediyorum tabi bu her zaman olmuyor zaman zaman kipirdiyor. Ama 22. Haftada yeni hissedenler falan oluyor. Dert etme bence hissedersin