33+4te 1cm açıklık ile gelmeye kalkışan oğlum fitille ilaçla durduruldu 37+6 da rutin kontrole gittik nst ye bağlanmadan önce doktorum muayene etmek istedi alttan bakınca açıklık 4 cm dedi açıklık kontrolünden sonra hafif kanama yaşamaya başladım. Sonra nst ye bağlandık. Doktorum yatış verip vermemekte kararsız kaldı, eve git 2 saat sonra nst ye gel dedi. 2 buçuk saat sonra geldik nst de bağlıyken bir sıcaklık hissediyorum dedim, doktorum olabileceğini söyledi. Ama hala hissediyorum gelmeye devam ediyor dedim. Olur olur diyor asistan :) her neyse nst bitti kalktım doktorum kıyafetimin işlendiğini görünce kıız suyun gelmiş dedi 😁 açıklık 5 cm olmuştu. Hastaneye geçmemi söyledi. Bende eve gidip valizimi almak için müsaade istedim eve geldim güzelce hazırlanıyorum belimden ince ince ağrılar girmeye başladı tabi. Arabaya bindik hastane yolundayız ama Bursa Bursa olalı öyle bi trafik o saatte görmemiştir. Saat 15.34 ’te şiddetlenmeye başladı. Kasıklarım muthis bi sanci icinde belim bacaklarım iyice siddetlendi saat 16.07 ye kadar yoldaydik 16.20 de hastane odama geçtim eşim yatış işlemlerini yapıyor ben odada dalgalardan ne yapacagimi şaşırmış durumdayım. Birde ishal başladı kısa bir süre. Sonra ebe geldi açıklığına bir bakalım dedi, 10 cm olmuş. Doktorum başka bir doğumdan yeni çıkacak, beni doğumhaneye doğru yürüttüler. Doktorum geldi ‘kıız bu ne acele yeni gönderdim seni ben’ dedi. 😁 Doğumhane yeni toparlanıyor benim oğlan sabırsız doktor sedyede ıkın ıkın diyor sonra doğumhane hazır yuruyerek buraya gel dedi. EBe de kolumda beni destekliyor, işte sonra saat 16.57 de oğlum sağ salim kucağıma geldi hamd olsun. Her sey o kadar hizli geliştiki koluma damar yolu bile açma zamani yoktu, kesisiz dikişsiz suni sancısız doğal bir doğum nasip oldu cok şükür, Şimdi yanimda uyuyor 20 günlük oldu bile Rabbim herkese kolaylıkla evladını kucağına almayı nasip etsin💕