Ayazzzzzz He yani dediğim gibi ben hep ayına göre aldım ama bazı çocuklar kilolu olabiliyor o yüzden arada kaldım isterseniz sipariş edin gözünüzle görün eğer gidemeyecek durumdaysanız ki 6 aylık olunca giderseniz rahat rahat ister istemez kışlık alışveriş yapılcak o zaman daha iyi bakarsınız