Kızlar 25+2 haftalık hamileyim. Normalde karın kısmında hissettiğim hareketler biraz daha aşağı kısımda şimdi sanki, yani bugün daha aşağıda hissediyorum sanki hareketlerini ve korktum açıkçası neden diye. Son kontrolum bi 10 gün önce falandı bir şey yoktu çok şükür ama insan yine de merak ediyo. Sizce pozisyon değiştirdiği için midir aynı şeyi yaşayıp hisseden var mı acaba